Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Schade uit oude doos...
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
Psycho
Hey mensuh...

Voor degene die hier al wat langer rondstruinen...
Is de naam Kotseptic nog steeds wel op het netvlies...
Zit ik gewoon ff te googlen...
Kom ik dit tegen confused.gif
Kosten...
Het ergste is gewoon ook nog dat het van dezelfde eikel is!!!!!!

Dat was het...
Dacht laat het maar ff weten voordat er mensen naar hem toe gaan...
Om vervolgens getild te worden met je website oid...

Grtz Psycho...
bartjee-mill
kun je ff uitlegge waar dit over gaat??
jackal
QUOTE (bartjee-mill @ Aug 31 2007, 16:14) *
kun je ff uitlegge waar dit over gaat??

Gebruik de search rechtsboven maar en kijk vooral bij begin project van DD en let op MAUS

gr. jackal
Psycho
of zoek maar ff op conceptic...
Dutch Dimension
ahhhhhhhhhhh

Is die vuile********* nou weer bezich

Die kan echt neit ophouden uit zichzelf he

frown.gif
bastaard
Misschien dat iemand het even kort kan samenvatten, want via de zoekfunctie krijg ik weet ik het hoeveel topics te zien.
FMC WEEKEND
het hele verhaal komt er in een kort verhaal op neer

eigenaar van die site heeft een tuningsbedrijfje gehad en heeft daar ongeveer 90 % van de klanten belazerd en een hoop geld afhandig gemaakt op een slinkse manier en heeft de boel laten klappen met voor veel mensen een groot bedrag aan euries waar ze naar kunnen fluiten

hij heeft hierna verschillende site's gehad ook met paardensport artikelen en nog wat site bouw bedrijfjes onder verschillende namen

laten we hier deze persoon iig op het forum geen aandacht meer geven

als je alles wilt weten spreek dan de optische tuners van de club daar op een meeting op aan en denk dat diegene graag de nodige uitleg geven over dit verhaal
bastaard
Oke, bedankt voor je uitleg. thumbsup.gif
Flyby
En door alle ellende en wat ik er van dichtbij van gezien heb (incl niet zo nette "verzoeken") lijkt het me verstandig het hierbij te laten en een slotje op dit topic te gooien.

Google en andere zoekmachines helpen jullie wel verder de schade te onderzoeken die hierdoor onstaan is.. we.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.