Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 21/22 augustus: Italo-Treffen - Herten, Duitsland
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Meetings
dizzy

21 en 22 augustus is het zover.. Dan vertrekt er vanuit Nederland wat ons betreft weer een flinke delegatie richting Duitsland om onze oosterburen te vergezellen tijdens het Italoforum-Treffen!

Dit jaar bestaan de Fiat-Freunden-Rhein-Ruhr 10 jaar en dit gaat groots gevierd worden! Net als vorig jaar zijn wij vanuit Nederland uitgenodigd om met zoveel mogelijk italiaantjes die kant op te komen. Vanaf de duitse grens bij Arnhem is het nog ongeveer 50 minuutjes rijden als je in collone rijdt!!!

http://www.italoforum.net/
op bovenstaande website vind je meer info als ook foto's en een filmpje van vorig jaar!!

21 augustus zijn we vanaf 10 uur 's ochtends welkom in Herten, midden in het Ruhrgebied. Er bevindt zich hier een prachtige locatie te midden van een oude kolenmijn, alwaar de meeting plaats zal vinden. Toegangsprijs voor het weekend bedraagt 10 euro. De hele dag zal in het teken staan van de Italo-Meet met uit alle windstreken verschillende deelnemers!!!

het programma van die dag ziet er als volgt uit:
• Toegang vanaf 10:00 uur.
• 10:00 uur - 15:00 uur Voertuigbeheersing.
• 12:00 uur - 14:00 uur Hifi-Contest.
• 12:00 uur - 15:00 uur Kart-Event.
• 13:00 uur - 16:00 uur Exhaust-Contest.
• 16:00 uur - 17:00 uur Tombola (Loterij).
• 16:00 uur - 17:30 uur Waterbommen-Tournament.
• 17:30 uur - Begint de Prijsuitreiking.

Aansluitend aan deze dag vieren we 's avonds het 10jarig bestaan van Fiat-Freunden-Rhein-Ruhr met iedereen die blijft overnachten. Dit gaat uiteraard op zijn duits en gaat gepaard met veel lol, bbq's und bier!!!!!

De volgende ochtend is er een ontbijtje te verkrijgen bij het plaatselijke Grand-Café wat aan het meeting terrein zit. Daarna is het rustig aan spullen pakken, afscheid nemen van onze oosterburen en dan lekker richting nederland terug!

de verschillende wedstrijdklasses zijn:
• Best of Show&Shine Contest - 1 prijs
• Show&Shine Contest - 35 prijzen
• Best Women Tuningcar - 3 prijzen
• dB-Drag Contest - 3 prijzen
• Sound&Shine Contest - 3 prijzen
• Exhaust Contest - 3 prijzen
• Exhaust Contest (Turbo's) - 3 prijzen
• Meest verre afstand - Navigatiesysteem
• Grootste club aanwezig - 30liter gratis bier (alleen die dag/avond tegoed)
• Kart Event men - 3 prijzen
• Kart Event women - 3 prijzen
• Best of Youngtimer - 3 prijzen
• Best of Oldtimer - 3 prijzen
• Speciale prijs - Contest wordt tijdens de meeting bekend gemaakt!
• Aanvullende speciale prijs - Contest wordt tijdens de meeting bekend gemaakt!

Vorig jaar hebben wij Nederlanders een onuitwisbare indruk achtergelaten bij onze oosterburen! Met zelfs berichten op tv, in de krant en op verschillende websites, hebben wij laten zien dat de Italo-scéne in Nederland zéér actief is!... Zouden we net als vorig jaar wéér met zoveel prijzen terug naar Nederland gaan??? Wat ons betreft wel!!!!!!...

de bedoeling is als volgt:
• Zaterdagochtend 10 uur vertrek vanaf duitse grens, bij Elten, thv Arnhem.
• Zaterdag overdag hele dag aanwezig zijn bij deze Meeting
• 's avonds tentjes opzetten, bbq'en, en feesten!!!!!!
• volgende ochtend ontbijtje doen, en daarna richting huis.

• Kosten voor de Meeting zijn 10 euro, dit is incl overnachting.
• de BBQ gaan we nog even over brainstormen, maar denk aan max 7,50 pp.
• die 30liter gratis bier willen we natuurlijk binnen halen en scheelt ons weer in de kosten als we 'savonds een biertje willen drinken! ;- )
• ontbijtje 's ochtends is voor eigen rekening en kan zo duur of goedkoop als dat je zelf wilt.

vorig jaar was een groot succes! met ook een aantal leden van hier die mee waren en waarschijnlijk zullen beamen dat deze meeting voor herhaling vatbaar is!!!
hebben jullie zin om mee te gaan??? meer info volgt tzt!!!
Brooklyn
Ich bin dabei!

Groetjes Rick
Rayman19876
Klinkt leuk, maar duurt nog wel even voor het zover is.
Gwboes
Aangezien Lowlands uitverkocht was voordat er überhaupt goede namen bekend waren heb ik het weekend weer vrij.
Tevens wou ik in de periode nog op vakantie dus een mooi begin/eind van de vankantie. cheer.gif
Psycho
ik wil daar ook weer bij zijn... biggrin.gif
Bravo-niels
ik zet m ook in mijn agenda,
Rayman19876
Hoorde vanmiddag dat als we samen met de puntosportivo en de stiloclub voegen, we kans maken op 30 ltr gratis bier vanwege de grootste autoclub thumbsup.gif .
Klinkt wel heel erg leuk deze meeting, als er een zooitje mensen mee gaan kan ik ook nog wel waarschijnlijk. hypocrite.gif
Psycho
denk dat het druk word maar de grootste club kunnen we bijna niet worden wat het is niet 1 club... maar meerdere wink.gif

op italfest is hierom ook wel is een relletje geweest geloof ik wink.gif
Gwboes
Vorig jaar hadden ze ons en die coupe's ook gewoon bij de punto club gerekend anders was de psc denk ik ook niet groter geweest dan dat groepje cinq's die achter in de hoek stonden.
dizzy
als wij vanuit nederland als één gezelschap komen rekenen ze ons als één club! ;-)
net als afgelopen jaar...
Psycho
mmm okey...
Veendammer
Hier wil ik ook wel bij zijn:)
mrpatrickos
denk dat er dit jaar meer punto's mee zullen gaan dan vorig jaar ik ga iig er proberen bij te zijn! thumbsup.gif

grtz patrick
Psycho
rick mag ik met jou meerijden???
Brooklyn
QUOTE (Psycho @ May 4 2010, 17:30) *
rick mag ik met jou meerijden???

Ook weer samen in een tentje?

Groetjes Rick
Psycho
QUOTE (Brooklyn @ May 4 2010, 19:48) *
Ook weer samen in een tentje?

Groetjes Rick

ja graag (A) biggrin.gif puh2.gif
Brooklyn
Als je nu wel de luchtbedden meeneemt! hypocrite.gif

Groetjes Rick
NiHGTwolf
Dat ziet er goed uit! Een gave locatie voor een gaaf evenement...als het even kan pak ik deze wel mee! yes_new.gif
Brooklyn
Het is weer bijna zover, nog meer mensen die zin hebben om mee te gaan?
Rayman19876
Wil misschien wel mee, heb ik ook gelijk weer een stukkie gereden hypocrite.gif ..
Twijfel nog even over de overnachting.

Hoeveel gaan er nu al mee daarheen??

MVG Raymond
Brooklyn
Ik sowieso, maar blijf niet overnachten...
Danny
ik heb ook wel interesse om te gaan
Rayman19876
Maar even een lijstje opstellen dan??

Overnachten

-

Niet overnachten

- Rayman19876 (OVB, blijf misschien ook slapen in dat geval)
- BB
Antiliani
Helaas jongens ik ben dan net varen.
Maar de bravo is ook nog niet af biggrin.gif

Misschien volgend jaar...?
Gwboes
Maar even een lijstje opstellen dan??

Overnachten

- GWBoes

Niet overnachten

- BB
StiloSimon
ey Rick

hoelaat ga jij weg?
Cleaned Bravo
Had graag mee gewild heb m'n nieuwe bravo al alleen kom 21 net weer van vakantie grtz
[/quote]
Danny
Overnachten

- GWBoes

Niet overnachten

- BB
- Danny
Brooklyn
QUOTE (StiloSimon @ Aug 6 2010, 22:02) *
ey Rick

hoelaat ga jij weg?

Ik denk dat ik een uurtje of 9 uit Breukelen vertrek...
dizzy
over twee weekjes is Italforum al! de laatste voorbereidingen worden op dit moment gemaakt door onze duitse vrienden!
men verwacht weer een geweldig evenement! en in onze ogen zou dit weleens hét nieuwe Italfest kunnen worden (voor de mensen die dat nog kunnen herinneren).

is er vanuit FBC nog meer interesse??? want er rijden hier toch nog wel genoeg bravootjes/aatjes en marea's rond!!?!!
bij ons (PSC) staat de teller nu op 14 auto's. we verwachten met ongeveer 20/25 te zijn.
10 uur vertrekken wij bij de nederlands/duitse grens aan de A12 bij Elten in de buurt van Arnhem.

hopelijk zien we jullie daar in grote getalen!! wink.gif
NiHGTwolf
Ga in dat weekend toevallig toch naar het Ruhrgebied, dus ik denk dat ik ook wel ff langskom thumbsup.gif
Nog wel even onder voorbehoud:

Overnachten

- GWBoes

Niet overnachten

- BB
- Danny
- NiHGTwolf (OVB, blijf misschien ook slapen in dat geval)
Rayman19876
Ben hier ook bij, blijf alleen niet slapen.

Overnachten

- GWBoes

Niet overnachten

- Rayman19876
- BB
- Danny
- NiHGTwolf (OVB, blijf misschien ook slapen in dat geval)

Geld voor ons ook het vertrekpunt bij de Duits/Nederlandse grens ter hoogte van Elten nabij Arnhem?
NiHGTwolf
QUOTE (Rayman19876 @ Aug 17 2010, 21:10) *
Geld voor ons ook het vertrekpunt bij de Duits/Nederlandse grens ter hoogte van Elten nabij Arnhem?

Lijkt mij wel prima, beetje sporten op de Autobahn met een massa Punto's van de PSC shiny.gif
Rayman19876
QUOTE (NiHGTwolf @ Aug 18 2010, 10:37) *
Lijkt mij wel prima, beetje sporten op de Autobahn met een massa Punto's van de PSC shiny.gif

devil.gif
Brooklyn
Vertrekpunt lijkt mij prima, mooie tijd ook!
FMC WEEKEND
vorig jaar hier ook geweest

helaas kan ik er dit jaar niet heen had graag weer effe rondgeslenterd en bekerN geroepen haha
Basjeturbo
Ook ik ben er dit jaar niet, voor iedereen die wel gaat, veel plezier en die beker score moet omhoog t.o.v vorig jaar als er meer auto`s gaan.
Danny
ik rij rechtstreeks van huis uit, scheelt me een uur rijden wink.gif
NiHGTwolf
ff een geupdate lijstje voor de overzichtelijkheid...niet dat er nou gek veel Bravo's/Brava's/Marea's gaan, maar toch shiny.gif

Overnachten:

- GWBoes

Niet overnachten:

- Rayman19876
- BB
- Danny
- NiHGTwolf

Vertrek vanaf 10 uur bij de Nederlands/Duitse grens aan de A12 bij Elten in de buurt van Arnhem (ik neem aan vanaf de parkeerplaats bij de grens/benzinepomp/restaurant bonk.gif)

- Rayman19876
- BB
- NiHGTwolf

Nu nog ff afwachten of er ook een rode Bravo met Fiat stickers boven de dorpels meerijdt vanaf de grens puh2.gif thumbsup.gif
Rayman19876
Is daar ook een adres van, voor de tomtom-ers onder ons. hypocrite.gif
Gwboes
QUOTE (NiHGTwolf @ Aug 19 2010, 21:33) *
Nu nog ff afwachten of er ook een rode Bravo met Fiat stickers boven de dorpels meerijdt vanaf de grens puh2.gif thumbsup.gif

Die desbetreffende Bravo staat er ook rond die tijd. wink.gif

- Rayman19876
- BB
- NiHGTwolf
- GWBoes
Brooklyn
Brooklyn
Het is gewoon de laatste afslag voor dat je de grens overgaat, na de afslag van de benzinepomp...
1.9JTD
QUOTE (Rayman19876 @ Aug 19 2010, 21:48) *
Is daar ook een adres van, voor de tomtom-ers onder ons. hypocrite.gif

Heb je nou nog steeds een tomtom nodig om de A12 af te rijden? loser.gif
Rayman19876
haha, ikke wel. Kom nooit verder dan almelo yummie.gif . Dat is weer een andere kant op.
FMC WEEKEND
veel plezier met zijn allen

en veel foto's maken puh2.gif
Rayman19876
Foto's zijn gemaakt, zie andere topic. thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.