Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Op Zoek Naar Fiat Bravo
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
maartje
heej,

ik ben maartje en ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe auto en nu denk ik dat ik een fiat bravo wil gaan kopen en hoop hier meer informatie te vinden, van informatie zoals diesel of benzine tot de beste autoverzekering die ik kan nemen.

Alvast bedankt voor de informatie en zodra ik er een gekocht heb zal ik het laten weten met een fototje.

xx maartje
Bravo_Joe
Hoi maartje,
Welkom op het forum
Info over bravo is genoeg te vinden hier
Wat betreft brandstof en autoverzekering daar kunnen wij niet veel over zeggen, dat is een persoonlijke keuze
Frieso
Hallo en welkom Maartje.. smile.gif

Als je hulp wilt van de mensen hier m.b.t. de auto die je wil gaan kopen, is het misschien handig als je een wensen lijstje hebt waar de auto aan moet voldoen.

Verder is het ook wel handig als je aangeeft wat bijvoorbeeld je budget is, hoeveel kilometer je per jaar ongeveer rijdt (ivm keuze voor diesel/benzine) etc.

Hopelijk kan het forum je tot hulp zijn smile.gif
Peter1988
Welkom Maartje,

Bij deze inderdaad de vraag:

Voor autoverzekering:

Hoe oud ben je?
Hoe lang heb je je rijbewijs?
etc.

Wat betreft Benzine of Diesel is puur afhankelijk van hoeveel kilometers je denkt te gaan maken.

Diesel is rendabel als je echt veel en grote afstanden rijd. Denk maar aan de wegenbelasting die je moet betalen voor diesel.

--------------

Voorbeeld:

Ik rij een Bravo 1.6 GT uit 2000. Ben beginnen bestuurder.

Verzekeringskosten: €48,- bij All Secur, zonder eigen risico.
Wegenbelasting: €30,- pm. (Rij benzine)

Verder rij ik erg veel en betaal daarom ook behoorlijk veel aan brandstof, maar dat is mijn eigen keus. Maar reken een goeie €75-80 voor een volle tank, en daar rij ik dan gemiddeld 500-550 km op. Dus reken maar uit.

Hoop dat je alvast wat hebt aan deze info/
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.