Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Auto Verlagen
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Ervaringen
levino
Ik wil binnenkort mijn Bravo verlagen met 3,5 cm.
Ik wilde eigenlijk weten van degene die dit ook hebben gedaan, of je
rij-comfort erg achteruit gaat? Dus rijd het minder prettig? Wat is jullie ervaring hier mee?
TheLizard
Weet niet of je ook grote velgen heb maar ik heb momenteel 17 inch met 4 cm verlaging (Apex veren + dempers). Kwa comfort hou je niet veel meer over maar daarentegen is het bochtenwerk weer erg leuk. Ook op de rechtuitstukken ligt ie gewoon veel strakker op de weg.
The Master
Hangt er vanaf wat voor rijder je bent... Rijd je graag 120 over een drempel, verlaag m niet! Zelf vind ik t niet erg om op een stuk slecht wegdek gewoon ff 50 te rijden ofzo. Zelf vind ik t wel lekker rijden... Ligt zeker beter op t wegdek, en dat je wel eens een paar hobbels hoeft.... Ach smile.gif
levino
TheLizard Posted: Fri Jun 11, 2004 1:09 pm Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

Weet niet of je ook grote velgen heb maar ik heb momenteel 17 inch met 4 cm verlaging (Apex veren + dempers). Kwa comfort hou je niet veel meer over maar daarentegen is het bochtenwerk weer erg leuk. Ook op de rechtuitstukken ligt ie gewoon veel strakker op de weg.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb 16 inch velgen, en heb ook Apex verlagingsveren gekocht, alleen 3,5 cm. Mijn comfort zal dus ietsje beter zijn dan dat van jou, maar wat merk je dan precies? of hoe merk je dat??[/quote]
TheLizard
hobbellige klinkerweggetjes is gewoon stuiteren zeg maar, daar wil je dus echt alleen maar heel rustig overeen

wat ik zelf ook heel erg merk zijn sommige "kuilen" in de snelweg, dan voel je het soms wel even in je rug biggrin.gif

Al met al ben ik nog steeds heel blij met de verlaging hoor, ik vind de voordelen toch zwaarder wegen dan de nadelen, alleen moet je er soms gewoon even rekening mee houden
Monstra16v
met orginele veren denderen de vullingen al uit je mond dus et zou nie heel veel verschil maken hij gaat op de snelweg weer veel beter rijden
pieter
Ik heb 16 duimers en -4 cm vanvoor en - 3 vanachter (+ vette gas ton).

Vering is gewoon harder mr nog goed te doen. Reken op nog 2 cm vrije ruimte tussen wielkas en band. Kan mijn hand er juist tussensteken (gestrekt). Banden zijn 16/205/45.
bravogirl
Ik merk wel verschil tov originele, nog harder. En de wegen in mijn buurt zijn nu ook niet bepaald glad te noemen.
Maar pijn aan mijn rug krijg ik er niet van, tis nog altijd veel te tof om verlaagd rond te rijden.

Gewoon doen!
TheLizard
het rijdt ook gewoon goed (lees: sportief) maar zeker niet comfortabel
Slider
Ik heb 17 inch 205/40/17 en 3,5 cm verlaagd. Eibach veren en standaard schokbrekers. Rijd heerlijk, af en toe beetje stuiteren maar valt over het algemeen heel erg mee. Als je aanstaande zondag naar de meeting komt mag je als je wilt meerijden, kun je het zelf voelen..... smile.gif
levino
ik heb de veren al gekocht dus ik ga ze der zeker onderzetten.
Helaas lukt me zondag niet om naar de meeting te komen.
Maar toch thanks voor de reacties.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.