Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Velgendokter
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Ervaringen
Slider
Poosje geleden heb ik mijn rechtervoor velg beschadigd in een parkeergarage. Ik had thuis echter nog een vijfde velg liggen die minder beschadigd was dan die en besloot deze te brengen bij de Velgendokter in Uden.

Ik heb hem op maandag gebracht en deze zou vrijdag erop (16-07-04) klaar zijn en zij zouden bellen. Maandag erop heb ik niks gehoord dus ik bel hen. Krijg te horen dat ie de volgende vrijdag klaar is.
De maandag daarop nog steeds niks gehoord dus ik bel hen weer. Hij dacht halverwege de week en zou mij bellen. Maar dat gebeurde niet... Door omstandigheden kon ik zelf ook niet bellen.

Begin augustus echter wel:
Kreeg een antwoordapparaat te horen wat 5 x (verkeerd) was ingesproken en de boodschap luidde dat ze tot 22 augustus i.v.m. vakantie gesloten waren. :?

Ik ging zelf 18 augustus met vakantie t/m de 30e augustus. Dus ik afgelopen vrijdag (3 september) bellen. Hij was wel gespoten maar moest nog in de blanke lak gezet worden. Maar ik kon hem zaterdag middag ophalen. Ik zei; dat wordt dan maandag. Dat was goed.

Ik vandaag (maandag) bellen of ik hem op kan komen halen. Uhhh... ja... maar hij moet nog wel in de blanke lak. :evil: :!:
Ja godver, dat zou vrijdag gebeurd zijn. Maar hij zou het nu doen, kon ik hem wel komen halen. Kom ik net daar, is ie nog niet klaar met de blanke lak. Kon ik weer 10 min wachten. Eindelijk is ie klaar. IS DIE HELE VELG GODVER DE GODVER DE VERKEERDE KLEUR.

Nou moet ie hem weer spuiten in 2 kleuren zilver lichter. Meneer onbenul kan niks van de prijs afhalen als ik daar omvraag, en hij beweert ook nog dat ik niet gebeld heb, terwijl ik die sukkel tot 3 x toe zelf aan de lijn had.
Nu stuurt hij hem op via de post. Ik krijg hem volgens hem woensdag thuis. En nog steeds voor de prijs van € 60,-.

Kortom: 2 maanden wachten, klote resultaat, 0% service....

De Velgendokter mag wel zelf wel eens naar de dokter.

to be continued..... :evil:
TheLizard
en lucht het een beetje op zo?????

zonder gekheid, wel balen zo, echt weer zo'n bedrijf waar gewoon niets mee af te spreken is
Slider
Jah lucht wel op... smile.gif

Die 60 euro is nog wel overheen te komen. Dat wist ik van te voren. Het gaat mij om de service. Men beloofd 1 week het worden minstens 2 maanden. Dat zijn geen afspraken. En het resultaat is tot nu toe ook niet geweldig.
LaTiNo
Nou hopen dat het eindresultaat goed is!
Ik moet ook binnenkort 3 velgen laten fixen frown.gif
BELLEZZA ITALIANA
ik heb al vaker slechte berichten van hem gehoord :evil: :evil:

daarintegen heb wel meerdere goede berichten van wheeltrim in nijkerk gehoord zijn ietsje duurder geloof ik maar wel veel beter :wink:
MR. HGT
Wheeltrim schijnt een goeie te wezen ja, ben er een poosje geleden geweest om te horen wat stoeprandschade en polijsten kost.
Prijs weet ik niet zeker meer maar de service is perfect.
Dutch Dimension
:evil: :evil: wat een hond

Goed duidelijk maken wat je er van denkt :evil:
alex
bij mij in de buurt wel vaker klachten over deze dokter gehoord frown.gif links laten liggen 0 service!!
Triple B
QUOTE (MR. HGT)
Wheeltrim schijnt een goeie te wezen ja, ben er een poosje geleden geweest om te horen wat stoeprandschade en polijsten kost.
Prijs weet ik niet zeker meer maar de service is perfect.

kijk eens of je daar een meting kan regelen met miss een demo wagen voor kleine krasjes?
BELLEZZA ITALIANA
dan wil jij wel demo zekers zijn of niet yellow :wink:
ik wil ook wel want ik of mijn vriendin hebben iets geraakt met een wiel maar wat :?: :?:
MR. HGT
Ik zal het wel gaan vragen als ik een keer die kant op moet.
Total disorder
zo dat meen je niet dan ga je um toch zeker na de eerste 3 weken ofzo gewoon ophalen en dan zoekt die het maar uit met z'n hele zooitje !!!

zo zou ik het doen maar dit is gewoon echt k*t !!frown.gif
Slider
QUOTE (Total disorder)
zo dat meen je niet dan ga je um toch zeker na de eerste 3 weken ofzo gewoon ophalen en dan zoekt die het maar uit met z'n hele zooitje !!!

zo zou ik het doen maar dit is gewoon echt k*t !!frown.gif
Zat ik ook eerst sterk aan te denken. Maar wist niet van het bestaan af van die Wheeltrim dus ik dacht dat hij de enige was die dat kon doen. En ik had 4 gelijke velgen onder mijn auto (dus geen thuiskomer ofsow), maar 1 dus met beschadiging. Maar goed, als ik straks thuis kom gelijk aan mijn mams vragen of ze een pakketje van een paar kilo ontvangen heeft. smile.gif

Ik vrees van niet... :?
Slider
Nou, het is nu vrijdag.. nog steeds geen velg thuis bezorgt gekregen. :evil:
Ik had gisteren geen tijd om te bellen. En vandaag is hij al de hele ochtend in gesprek. Maar dan ook de hele ochtend. Die lul heeft volgens mij gewoon express de telefoon ernaast gelegd.
Dat wordt dus een flink potje schelden als ik hem wel aan de lijn krijg.
Dutch Dimension
KILL HIM :evil: :evil:
Slider
QUOTE (Remco Mathijssen)
KILL HIM :evil:  :evil:
Ik zweer het je, ik heb maar dan 30 keer gebeld. De hele dag in gesprek. :evil: :evil:
Slider
Nu dan eindelijk mijn velg binnen! Nadat ik afgelopen vrijdag weer een aantal keer heb moeten bellen. De kleur is een stuk beter, maar nog niet exact hetzelfde. Ik zal hem binnenkort eens fotograferen.
Dutch Dimension
wat een k*t bedrijf zeg :?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.