Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Moderators..
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Forum Mededelingen
graaf
Ik heb een klein vraagje tussendoor smile.gif
Zijn er mensen op 't forum die eventueel interesse hebben om moderator te worden van een bepaald deel van het forum ?!

Het is af en toe eigenlijk wel een rommeltje met de posts her en der verspreid, en ik heb niet altijd even veel tijd om alles door te lezen en in het goeie deel te plaatsen als het in mijn ogen fout zou staan.
En gezien het steeds drukker zal gaan worden, heb ik liever van te voren alles op een rijtje...

Dus... wie o wie wil mij helpen het forum te moderaten.

Ik hoor het graag van jullie, en dan zal ik mensen aanwijzen smile.gif
Padlarf
JAH!!!!!!!!!!!!!!!! lol.gif
Slider
Ik wil ook wel een steentje bijdragen aan de ordelijkheid op het forum. Als dat goed is uiteraard. Ik hoor het wel. (als het niet ok, is ook geen probleem hoor..)
The Master
Ik wil ook best moderaten...

Ben namelijk al heel wat gewent van R2... Die hebben bijna 500 forum gebruikers, dus weet al redelijk hoe t werkt.... Ook heb ik ooit ffies een forum aangemaakt om te kijken wat je allemaal als admin kan... Daar heb ik dus ook ervaring mee...

Ik hoor t wel... Lijkt mij geen probleem om te doen.. smile.gif
TheLizard
noteer mij ook maar
Oxygen
Ik zou ook wel willen maar we hebben maar één computer thuis dus ik geef het door aan TheLizard. Ik kan hem evengoed erbij helpen toch?
graaf
Welke forums zouden jullie willen moderaten ?
Algemeen ervaringen, meetinges etc.. of Bravo forums .. of Brava forums .... biggrin.gif
Slider
Wil alle wel doen....
TheLizard
QUOTE (graaf)
Algemeen ervaringen, meetinges etc.. of Bravo forums .. of Brava forums .... biggrin.gif

doe mij maar de brava...lekker rustig biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Padlarf
QUOTE (graaf)

Lijkt me handiger al je er gewoon 1 of 2 krijg toegewezen door de Admin. Anders wil iedereen dezelfde.
graaf
Jamaar iemand met beetje verstand van tunen en auto's over het algemeen past beter bij bravo algemeen, tuning en gallery dan dat ik hem ( of haar ) bij meeting , te koop e.d. neerzet
TheLizard
het maakt mij niet zoveel uit hoor maar wat graaf zegt daar zit natuurlijk wel wat in
Slider
Misschien heb ik het mis, maar het gaat toch om de ordelijkheid/overzicht van het forum. Niet de inhoud.... Een modurator veranderd toch geen berichten?
graaf
Enig inzicht over de inhoud van de forums is wel handig om orde en overzicht te handhaven. Om te bepalen of iets daar thuis hoort of niet.

Maargoed, ik zal 't weekend wat moderators aanwijzen.
The Master
Nou, hier op t bravo forum valt t nog wel mee, omdat we allemaal mooie auto's hebben lol.gif lol.gif lol.gif Maar b.v. op R2 word er nog wel eens een auto flink afgezeken, en soms is t nodig om wat aan te passen ja... smile.gif

T voordeel van een paar mensen aanwijzen en ze overal neer te zetten, is dat er continu wel iemand is die het kan veranderen... Stel dat iemand 1 dag niet online kan, en juist net worden er 3 dingen geplaats waarvan je denkt: nou, moet dat nou :evil: ... Ja, dan is er geen mod om dat te veranderen... Je kan de fout dus heel snel oplossen.
Ook is de ene mod de andere niet... De 1 let op styl, de ander op correctheid, de ander op of t 'on-topic' gaat, de ander verplaats topic waar ze horen te staan, en iemand doet helemaal nix... Door meerdere mensen overal neer te zetten, heb je dus van ieder wat... smile.gif

T voordeel van ieder z'n eigen stukkie is dat je iemand op z'n kop kan geven als t ware, als t TE veel offtopic gaat...

Maar, de keuze is aan de coool.gif ADMIN coool.gif Jij bent de man die bepaald wat je t makkelijkst vindt.. smile.gif
Hyper
ik bied me ook aan als moderator.

ik ben vrijwel altijd online (voordeel als je in de ICT werkt he biggrin.gif )

ik wil wel graag, de gallery's en de chitchat modereren
graaf
Ik heb moderators toegewezen ... beetje naar mijn inzicht verdeeld...
als je het er niet mee eens bent .. of je wilt iets anders puh2.gif
dan hoor ik het wel wink.gif
Triple B
kan je mij ook niet bij een paar ander er nog bij zetten als moderator?

mzzl peer
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.