Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Oplichter op Marktplaats
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Ervaringen
Padlarf
Geplaatst: Do Sep 09, 2004 21:09 Onderwerp: Waarschuwing Oplichter te werk!

Op Marktplaats staan diverse advertenties voor tuningonderdelen voor diverse auto, ook voor opel. Hij adverteert voornamelijk met de embleemloze grille en dakspoiler voor opel of bumpers op aanvraag. Ik wil jullie allemaal waarschuwen om dit vooral NIET bij deze persoon te kopen, want hij verkoopt namaakt spul dat net iets te groot of te klein is en dat totaal niet past. Hij heeft ook aan mij een dakspoiler proberen, maar ik kreeg alleen een stuk plastic en der zaten geen bevestigingspunten op en al helemaal geen onderstuk! En die embleemloze grille was aan de linkerkant gewoon 3 centimeter te kort onder de koplamp. Of te wel hij probeert je op te lichten. In het begin komt hij vriendelijk over en hij wil zo snel mogelijk de dingen aan je verkopen en als je het eenmaal gekocht hebt, is hij niet meer bereikbaar en wil hij niet meer reageren op e-mail of telefoon. Het gaat om de volgende persoon.

Zijn naam is Marc en zijn e-mail adres is tuningfactory@hotmail.com.
Hij zegt dat hij in de omgeving van Weert in Noord-Brabant woont, maar hij woont in Belgie.
Zijn adres is:
Weertersteenweg 229 3640 in Kinrooi Belgie.
zijn telefoon is 0628402789

Als je iets bekend voorkomt, KOOP HET NIET!
En vertel het je vrienden, zodat ze niet afgezet worden.
Dat hij ook jullie niet probeert te naaien!

Bron: ander forum

DUS PAS OP!
Dutch Dimension
:evil:

waar haalt ie het lef vandaan

Mischien moeten we hem eens gaan opzoeken ,en een lesje leren in de naam van TUNING
:evil:
marcelv8
jah het blijft oppassen..ook dit soort lui willen geld verdienen :twisted:

voor de duidelijkheid..ik ben het niet!! :wink:
bravo mania
ken je dat bewijze puh2.gif haha

tja zo zal ik ook nooit een auto of onderdelen ervoor via marktplaats kopen er zit teveel gejat / nep spul tussen
Dutch Dimension
heb er al veel gekocht en eigenlijk nooit problemen gehad.

Op die ene keer na dan dat de afzender mijn adres vergeten op het pakje te zetten :?
Maar das uiteindelijk toch goedgekomen lol.gif
JTD-HLX
QUOTE (Padlarf)
Hij zegt dat hij in de omgeving van Weert in Noord-Brabant woont

Weert ligt in Limburg.
Padlarf
QUOTE (JTD-HLX)
QUOTE (Padlarf)
Hij zegt dat hij in de omgeving van Weert in Noord-Brabant woont

Weert ligt in Limburg.

yup, echter ff gekopiepasted van ander forum puh2.gif

Enne je kan best in de buurt van weert wonen en toch in brabant wonen hoor. Mijn ouders wonen bijvoorbeeld in Budel. Is vlakbij Weert maar ligt toch in Brabant. :wink:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.