Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Brezan, ABC, Biesheuvel & Kuijer
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Ervaringen
Slider
Bij deze dan de aftrap:

Brezan Wageningen:
- Goede zaak waar het personeel altijd de tijd voor je neemt. Mocht het om de een of andere reden niet lukken met iets wordt er altijd netjes een alternatief geboden.

ABC Bandencentrum Wageningen:
- Werkt samen met de Brezan die er naast zit. Verkoopt banden/velgen en voorziet in (sport)uitlaten. Tevens kan ook hier de auto gekeurd worden. Vooral zakelijke benadering naar klanten toe, maar zeker niet te beroerd om goede deal te sluiten.

Biesheuvel (www.biesheuvel.nl):
Deze dealer heb ik gebeld om daar een PiperCross inductiekit te bestelen voor mijn auto. Ik kreeg gelijk te horen dat de levertijd lang zou zijn. Jammer maar ok akkoord. Na 2 maanden maar eens gebeld over hoe en wat... nee duurt lang (duh...) en moet uit Engeland komen. Na 3 maanden nog steeds niks gehoord. Of ze mij nu glad vergeten zijn of dat het ze niet interresseert het geen van beiden een manier om je klanten te behandelen. Misschien gaat het wel goed als je daar binnen loopt en wat koopt wat op voorraad is. Maar of de telefoon is het dus 3 x niks...

Fiat Dealer Kuijer te Veenendaal:
Goeie service en zeker niet te beroerd om even met je mee te kijken (denken) zonder dat zij er geld aan verdienen.
madbull
Biesheuvel:

Maat van me heeft er onlangs binnen een maandje op maat gemaakte geperforeerde schijfremmen en groep N rallyblokken gekregen (Golf II). Wachttijden zijn dus wisselvallig.

Nice review Slider, je bent hier enorm goed bezig. Zal wat bekenden met Bravo's in proberen te lichten om dit forum zo snel mogelijk uit te breiden!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.