Nieuwe aanpassing aan het forum ...
de "Quick Reply"
Onderaan elk topic staat nu een klein invoer schermpje, waarmee je een snelle reactie kunt geven.
Niet meer "post reply" drukken voor ff snel een reactie gooien ... gewoon hierin tiepen en dan op submit drukken... klaar!
madbull
Nov 4 2004, 14:31
Kun je de omtrek van dat invoerscherm donkerder maken Graaf? Het steekt niet echt duidelijk af...
Heb je dat zelf in PHP gemaakt, of is het een optie van PHPBB?
Zwart lijntje eromheem ...
Het is een stukje phpbb code van een phpbb hack .. en wat modificaties van mezelf ...
zo doe ik ze meestal ... de phpbb hacks kunnen namenlijk niet meer direct op dit forum toegepast worden, daar ik sowieso een andere template heb. en wat andere modificaties gedaan heb.
madbull
Nov 4 2004, 15:25
Oogt duidelijker en beter
mijn complimenten!
Maar maakt dit geintje het niet moeilijker om het Forum overzichtelijk en inhoudelijk te houden. Het is nu makkelijker en aantrekkelijker geworden om weer zo'n nutteloze reply te posten !?
zoals dit:
He, mooi is dit maakt het inderdaad een stuk makkelijker en sneller
Only Angels
Nov 4 2004, 19:25
dit is erg handig!!! Jippie
Is het niet mogelijk, deze optie alleen voor moderators beschikbaar te maken?
Triple B
Nov 4 2004, 20:43
ja dat denk ik ook je
want die moet je het makkelijker maken
want ik krijg het af en toe niet voor elkaar om binnen een uurtje het forum door te komen en dan ook nog als moderator te spelen
Dutch Dimension
Nov 4 2004, 21:29
vind dit wel makkelijk voor andre leden .Maar mischien toch beter om te doen wat Slider zegt
Kom mensen, beetje onnodig om hier met 550 man te gaan testen of het werkt.
Het werkt gewoon, klaar. Anders had ik het er niet in gemaakt.
Hiet is een extra iets op het forum, om voor jullie als bezoeker alles wat makkelijker te maken.
maar dat is wel wat deze extra functie doet, ik ben het er mee eens om dit alleen door de moderaters te laten gebruiken.
Maar dat is mijn mening.
Alle ge-delete reply's bewijzen dat er een kern van waarheid in mijn 1e post zit. :?
16 kleppertje
Nov 10 2004, 18:54
nou ik vind het wel makkelijk zo alleen kan er dan ook nog iets bij gemaakt worden voor de emoticons ?
TheLizard
Nov 10 2004, 19:08
QUOTE (16 kleppertje)
nou ik vind het wel makkelijk zo alleen kan er dan ook nog iets bij gemaakt worden voor de emoticons ?
da's nu juist de bedoeling van quickreply denk ik
simpel snel even een berichtje plaatsen zonder plakpoes, ehhhh poespas bedoel ik
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.