Beste forum/clubleden,
Wegens de toenemende drukte en ook dataverkeer/hosting kosten ben ik soort van verplicht voor mezelf om ons te verhoer-eren.
Betaald banners / reclame plaatsen, om de kosten te drukken... zodat dat niet uit de clubkas gehaalt hoeft te worden.
Ik hoop dat jullie dit zullen begrijpen, en ons/mij niet massaal de rug zullen toekeren.
Ik heb met heel veel plezier gewerkt aan waar de site / forum nu is vannaf het begin.. nooit verwacht dat het zo groot zou worden.
Hierbij zijn ook de nodige kosten geweest, en deze kosten blijven dus stijgen naarmate het blijft groeien. ( niet dat ik niet wil dat we blijven groeien )
Ik groet u allemaal
Padlarf
Feb 10 2005, 20:42
QUOTE (graaf)
Beste forum/clubleden,
Wegens de toenemende drukte en ook dataverkeer/hosting kosten ben ik soort van verplicht voor mezelf om ons te verhoer-eren.
Betaald banners / reclame plaatsen, om de kosten te drukken... zodat dat niet uit de clubkas gehaalt hoeft te worden.
Ik hoop dat jullie dit zullen begrijpen, en ons/mij niet massaal de rug zullen toekeren.
Ik heb met heel veel plezier gewerkt aan waar de site / forum nu is vannaf het begin.. nooit verwacht dat het zo groot zou worden.
Hierbij zijn ook de nodige kosten geweest, en deze kosten blijven dus stijgen naarmate het blijft groeien. ( niet dat ik niet wil dat we blijven groeien )
Ik groet u allemaal

Begrip voor, maar tis dadelijk toch iet zo dat ik eerst 15 pop-ups door moet om daarna pas wat te kunnen lezen en vervolgens Adaware moet laten scannen tegen alle spyware? :wink:
Dutch Dimension
Feb 10 2005, 20:44
Je hebt gelijk Graaf
Moet wel betaalbaar zijn voor je :wink:
maar wat versta je onder beetje reclame?
En wat merken we daarvan?
Ik begrijp het wel en jullie de rug toekeren zal ik nooit doen.
Volgens mij is er een hoop met die banners te verdienen. el als we allemaal dan regelmatig op een banner klikken verdient de club er ook nog geld mee.
BravoHGT20v
Feb 11 2005, 00:02
QUOTE (JM)
Ik begrijp het wel en jullie de rug toekeren zal ik nooit doen.
Volgens mij is er een hoop met die banners te verdienen. el als we allemaal dan regelmatig op een banner klikken verdient de club er ook nog geld mee.
Klopt gedeeltelijk !! Alleen is het zo dat er per IP-adres wordt betaald, dus als jij twintig keer een banner aanklikt zal die maar 1 keer worden betaald.
Denk dat ik dan gewoon "Pop-up Stopper" weer activeer, heb er namelijk zelf een grote hekel aan !
Mark
The Master
Feb 11 2005, 00:04
Naar mijn weten zullen t geen pop-ups zijn
Het zullen zeker geen popups zijn.
En als er dan toch popups zouden komen inneens dan haal ik het weer weg.
Gooooooooooogle ads?
Dutch Dimension
Feb 11 2005, 17:52
he die ADS Google is wel een goeie vind ik
Allemaal info over Fiat
marcelv8
Feb 11 2005, 18:28
hmz die google ads is niet echt prettig majah,
als het de kosten drukt moet het maar he :wink:
Ik vind het absoluut niet hinderlijk, ze vielen me niet eens op! Als ik er nu op klik wat gebeurt er dan t.o.v. de financiele situaties?
16 kleppertje
Feb 11 2005, 19:08
je moet er alleen niet op klikken als je nog niet alle gele envelopjes op het forum heb gelezen want dan ga je naar die site en als je dan weer terug wilt zijn alle gele envelopjes weg :evil:
das dan weer een beetje lastig zoeken als je alle nieuwtjes nog wilt lezen
QUOTE (BravoHGT20v)
Klopt gedeeltelijk !! Alleen is het zo dat er per IP-adres wordt betaald, dus als jij twintig keer een banner aanklikt zal die maar 1 keer worden betaald.
Denk dat ik dan gewoon "Pop-up Stopper" weer activeer, heb er namelijk zelf een grote hekel aan !
Mark
ook dit klopt gedeeltelijk. als je meerdere keren achter elkaar dezelfde banner aanklikt wordt dat gezien als 1 klik ( bezoeker ).
dit is meestal voor 1 dag. wanneer het de dag daarna nogmaals wordt gedaan, heb je er weer een klik bij.
Triple B
Feb 12 2005, 14:43
dus elke dag ff klikken als je klaar ben dus?
QUOTE (Yellow scorpion)
dus elke dag ff klikken als je klaar ben dus?
inderdaad. ik wil best 1 keer per dag een banner aanklikken, het opkomende scherm weer sluiten na het laden en dan verder met de website waarnaar ik op zoek was om zo andere mensen te helpen.
Dutch Dimension
Feb 12 2005, 20:07
Klopt het nu wat gezegt wordt???
Aanklikken levert geld op voor de club??
QUOTE (Dutch Dimension)
Klopt het nu wat gezegt wordt???
Aanklikken levert geld op voor de club??
volgens mij niet met de huidige banners, maar met bepaalde banners is dat wel het geval.
marcelv8
Feb 13 2005, 18:16
volges mij word er voor deze idd gewoon een vast bedrag betaald,
net zoals de folders die in de brievenbus vallen, de een leest ze, de ander niet, gewoon een standaard tarief als je t mij vraagt...
madbull
Feb 13 2005, 18:47
zie: Ads door Gooooogle
hoe meer clicks, hoe meer centen. Er staat niet of 5x klikken ook telt als vijf kliks, of of er rekening met ip's gehouden wordt.
marcelv8
Apr 4 2005, 20:00
is het de bedoeling dat er NOG meer reclame komt?
vind t nu wel wat de pan uitrijzen met ook al die google zoekgeval erboven :?
Dutch Dimension
Apr 4 2005, 20:03
Vind het niet echt storend allemaal
en het helpt ook nog een beetje de ksotne drukken , dus wats the problem??
The Master
Apr 4 2005, 20:39
Kijk eens, je kan hiermee zoeken in de fiatbravoclubsite, alleen is de zoekfunctie van t forum iets beter naar mijn id :wink:
Tot nu toe vind ik ze niet storend. Maar het moeten er uiteraard ook niet teveel worden. Wat hebben die banners tot nu toe eigenlijk opgeleverd?
BravoHGT20v
Apr 4 2005, 23:19
@Slider; goeie vraag !!!!
QUOTE (marcelv8)
is het de bedoeling dat er NOG meer reclame komt?
vind t nu wel wat de pan uitrijzen met ook al die google zoekgeval erboven :?
Google sitesearch is een extra functionaliteit die ik aan de site wil/wou toevoegen alleen als extra functie... omdat je daarmee snel op internet kan zoeken als je op de site zit, en zelfs op de site zelf mee kan zoeken.
Heeft niks met extra verdiensten oid te maken, omdat op sitesearch amper 'verdient' kan worden.
Triple B
Apr 5 2005, 15:25
maar de vraag van slider was of het nu echt de kosten kan drukken die google ads?
QUOTE (Yellow scorpion)
maar de vraag van slider was of het nu echt de kosten kan drukken die google ads?
Yup. de hosting kosten kunnen eruit worden gehaald.
Triple B
Apr 5 2005, 15:44
en dat is om dat er via het forum en de forum gebruikers op de linkt klikken en de ads gebruiken?
QUOTE (Yellow scorpion)
en dat is om dat er via het forum en de forum gebruikers op de linkt klikken en de ads gebruiken?
Google ads = aantal views & aantal kliks bepalen hoeveel je per 1000 views betaald krijgt.
Triple B
Apr 5 2005, 17:11
dus als ik iets op marktplaats wil gaan kijen is het beter voor de site om dit via de club site te kijken
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.