Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ervaringen met marea-lampen
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Ervaringen
f.v.d.bergh
Hey mensen,

Naar aanleiding van die ombouw naar marea-lampen.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee....
Hebben jullie nog last van condens en vooral, geven deze lampen echt meer licht dan de standaard bravo-lampen?

Alvast bedankt voor alle reacties.

Frits
LaTiNa
QUOTE (f.v.d.bergh)
Hey mensen,

Naar aanleiding van die ombouw naar marea-lampen.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee....
Hebben jullie nog last van condens en vooral, geven deze lampen echt meer licht dan de standaard bravo-lampen?

Alvast bedankt voor alle reacties.

Frits

Heb geen last van condens en meer licht kan ik nog niets over zeggen aangezien 1 motor het niet doet en die lamp naar de grond richt.

Maar het blijft een aanrader, dit omdat het gewoon mooier is puh2.gif
Dutch Dimension
Hier ook geen condens ,en een iets betre licht opbrengst

En een super mooiere look biggrin.gif
Slider
Inbouw ging vrij eenvoudig. Oppassen bij het overzetten van de elek. stelmotor. Afwerking van de namaak is niet super te noemen. 1 draadje zat gekruist en ik heb bij een van de lampen dat het binnenwerk iets scheef staat... Maar daar is de prijs ook naar. De lichtopbrengst is wel beter. Zeker als je de halogeen vervangt voor Philips Bluevision halogeen.
Lampen staan wel veel beter bij de auto dan de originele.
sanderkuijpers
Ik vind ze bij mij ook helemaal super. alleen nadat ze waren afgesteld heb ik wel twee hindelijk donkere vlakken ik het lichtvlak, vlak voor de auto. Zijn er nog meer met dit euvel?
demon
die sjans had ik dus die staken er al in toen ik de auto kocht
is wel veel mooier zeker met de binnekant gespoten
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.