Help - Search - Members - Calendar
Full Version: garage in de buurt van cappelle/rotterdam
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Ervaringen
El Tino
Heey guys
weet iemand van jullie een garage in de buurt van cappelle/rotterdam voor een beurt? Iemand ervaring met fivan in capelle?

HOI Martijn
Red Bull
he bravo boy er zit in de buurt preunninger in delft/ vanden berg in oudeleden pijnacker/fivan roterdam / visser in ommoord

grt red bull
osiris
garage henk Blom in delfsthaven...daar laat ik alles doen. het is een klein garage en ze zijn niet al te duur succes
Thierrys.nl
Hay.
ik heb mn bravo bij Fivan-Auto in rotterdam lijdorp gekocht ( nee niet de dierentuin, de fiat dealer) enne zeer goede ervaringen ermee hoor.
Monteurs die ook echt goed zijn en niet zomaar iets zeggen of gokken.
El Tino
thnx voor de reacties
word denk ik wel fivan maar weet nog niet of capelle of rotterdam het wordt
osiris
ik ben ook naar die in blijdorp geweest ze zouden me koppelingsplaten voor 600 euro vervangen........

ik heb nu de platen bij thuynder gehaald voor 134 + 150 reperatiekosten bij henk blom

totaal 280 euro dat is 320 euro goedkoper.... maar het blijft jouw keus natuurlijk
LaTiNa
wij hebben zelf niet zulke goede ervaringen bij fivan Cap/Rot.
Het laatste geintje wat ze flikte bij de auto van Latino was dat hij daar voor een motorstoring kwam en toen hij zijn auto kwam halen hadden ze maar ook gelijk zijn banden vervangen, dit was ook gelijk de laatste keer dat hij daar is geweest!!!

wij hebben ze allebij (ik soms want heb ook een mannetje :oops: ) in onderhoud bij Preuinger Delft.

Als je grote reparaties heb raad ik je aan om de onderdelen bij tuynder aan te schaffen en bij een mannetje het laten maken dit scheelt zo'n 50%
JM
Ik kom wel eens kijken bij Fivan in Capelle, maar ik vind ze niet echt aardig over komen. En als je wat vraagt weten ze het niet en bij het magazijn kijken ze nooit vrolijk. en ze hebben nooit wat op voorraad liggen als ik nodig heb.

Ik zelf laat hem onderhouden bij de garage van select autocentrum in Capelle (garage Joosten) daar heb ik hem ook gekocht. En ik heb een goed gevoel bij het bedrijf. zit op de weg tegenover Fivan Capelle. http://www.selectautocentrum.nl/

In Niewerkerk zit ook nog een Fiat garage, ben er een keer langs geweest om te kijken maar het zag er allemaal een stuk vriendelijk uit dan Fivan.
Dutch Dimension
Klinkt vor mij als de standaard Fiat dealer innederland

Altijd teberoert je te helpen

Maar die verkopers van nieuwe wagens dara kan je tenemisnte wel wat aan vragen
Tonen ook nog wel interesse als je de koplampen van een Auto komt bekijken voor je eigen Bravo puh2.gif lol.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.