Help - Search - Members - Calendar
Full Version: interval ruitewisser werkt niet meer.....
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
evertjan
Sinds een paar dagen werkt mijn intervalstand niet meer op mijn ruitewisser van mijn marea. Dus ik moet gelijk naar stand 2, constant wissen, is niet erg handig. weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen ??
Basjeturbo
ik heb bijna hetzelfde probleem. mijn interval van de bravo werkt soms wel soms niet??
Zit er soms ergens een relais?
BlackbravaGurl
Heeft iemand hier antwoord op, heb zelfde probleem namelijk... ????
rstukker
ik heb het bij de punto van mijn moeder gehad kon het niet vinden uiteindelijk motor vervangen en het bleek de print plaat te zijn die gaat doorbranden omdat de paravan vol met water komt te staan en dan komt de ruitenwisser motor in het water komt te staan dus sowieso ff de afwatering doorsteken en de rommel eruit halen zodat het water weer goed weg kan lopen bij de punto was het toen te laat dus moest ik de motor vervangen sindsdien ff elk half jaar de afwatering schoonmaken en nooit meer last gehad
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.