Help - Search - Members - Calendar
Full Version: veranderingen binnen het bestuur
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Forum Mededelingen
Triple B
zo als jullie weten is het rustig rond het bestuur nu en hebben jullie ook gezien dat er een paar auto's van tekoop staan

nu hebben wij van te voren aan gegeven dat als er bestuursleden geen bravo brava of marea bezitten een punt achter deze bezigheid binnen de club zetten.

nu slider een punt er achter gezet heeft na 3 jaar om dat hij gewoon weg geen tijd meer had voor zijn taak binnen het bestuur

en latina die heeft ook aan gegeven dat ze er een punt achter wil zetten na 3 jaar in het bestuur mede om dat de auto tekoop staat

Hierbij de vraag zouden er mensen zich geroepen voelen om de club aan te sterken en hun steentje (geen zware) bij willen dragen in het bestuur of de daaromliggende taken (hulp in de commissie’s)

Een paar taken waar mensen nodig zijn:
- evenementen commissie
- Sponsor commissie

En zijn er mensen die willen helpen graag in dit topic melden
daar ik. daar dan uit kan opmaken wie wat kan gaan doen en dergelijke(in overleg).
tamael^
B)-->
QUOTE(Triple B @ Jan 16 2007, 20:55) *
zo als jullie weten is het rustig rond het bestuur nu en hebben jullie ook gezien dat er een paar auto's van tekoop staan

nu hebben wij van te voren aan gegeven dat als er bestuursleden geen bravo brava of marea bezitten een punt achter deze bezigheid binnen de club zetten.

nu slider een punt er achter gezet heeft na 3 jaar om dat hij gewoon weg geen tijd meer had voor zijn taak binnen het bestuur

en latina die heeft ook aan gegeven dat ze er een punt achter wil zetten na 3 jaar in het bestuur mede om dat de auto tekoop staat

Hierbij de vraag zouden er mensen zich geroepen voelen om de club aan te sterken en hun steentje (geen zware) bij willen dragen in het bestuur of de daaromliggende taken (hulp in de commissie’s)

Een paar taken waar mensen nodig zijn:
- evenementen commissie
- Sponsor commissie
En zijn er mensen die willen helpen graag in dit topic melden
daar ik. daar dan uit kan opmaken wie wat kan gaan doen en dergelijke(in overleg).[/quote]

Ik ben zelf best druk maar zal in de toekomst best een steentje bij willen dragen.

tamael
Dutch Dimension
Mochten jullie vragen of opmerkingen aan een van de nieuwe bestuursleden hebben.

Gewoon Pm sturen of bellen

Wij horen graag wat we kunnen doen voor jullie of beter kunnen doen

We zijn tenslotte samen een club
wink.gif
Red Turtle
ik ben ook bereid om me steentje bij te dragen smile.gif
Triple B
QUOTE (Blue Turtle @ Jan 17 2007, 08:18) *
ik ben ook bereid om me steentje bij te dragen smile.gif

wees eens iets duidelijker in welke vorm je dat zou willen
Red Turtle
helpen met sponsors zoeken of als er een keer iets moet gebeuren voor een meeting ofzo
Triple B
verder helemaal niemand?
Franky
wat zijn zeg maar de meest voorkomende dingen die je dan doet peter? ik zou best een steentje willen bijdragen... Als je wat meer info zou kunnen geven word het wel wat duidelijker.

gr Franky
jackal
QUOTE (Franky @ Jan 24 2007, 19:00) *
wat zijn zeg maar de meest voorkomende dingen die je dan doet peter? ik zou best een steentje willen bijdragen... Als je wat meer info zou kunnen geven word het wel wat duidelijker.

gr Franky

Volgens mij moet je toch regelmatig bij bestuursvergaderingen aanwezig zijn, dan is sneek wel een beetje ver denk ik.
En verders moet je dingen doen die bij je functie horen.

gr. jackal
Franky
ja als het vrij regelmatig voorkomt is dat wel een nadeel...Maar daarom een beetje info over dat soort dingen maakt het makkelijker om erover na te denken:)
Triple B
binnen de club hebben we een paar afdelingen die vrijwillig een helpende hand geven om de club zo goed mogelijk te laten bestaan

moderators ----> die houden het fourm schoon en zetten kleine foutjes weer recht topic op slot zetten wanneer dat nodig is topic verplaatsen als dat nodig is of ingrijpen als er een topic uit de hand dreigt te lopen (bij deze functie zijn geen vergaderingen)

commissies ----> deze taak is te verdelen in 2 delen sponser commisisie en evenementen commissie

sponser commissie zorgt voor d4e juiste sponsers die de club zou kunnen gebruiken ze houden contact met de sponsers en ze kijken wat er te regelen valt met de sponsers voor de club (denk dan aan meeting houden kleine prijzen voor forum meeting enz enz.) hier bij zal het wel eens voor kunnen komen dat er een vergadering gehouden kan worden maar dat is dan alleen van deze commissie

evenementen commissie zorgt voor de club evenementen (zoals fullspeed automaxx enz enz.)maar ook voor de forum meetings tour ritten gezelligheids meetings clubmeetings bij de sponsers (in overleg met de andere commissie) maar ook zorgen ze voor de stand aankleding op de grote evenementen en op de jaarmeeting
hier bij zal het wel eens voor kunnen komen dat er een vergadering gehouden kan worden maar dat is dan alleen van deze commissie

Admingt net als de moderators voor de netheid en het overzichtelijk houden van het forum maar de admin maakt ook nieuwe sub forums aan en geeft de bevoegdheden aan de leden die daar recht op hebben en zorgt voor de naamsveranderingen (hier komt het voor dat je bij de vergaderingen aan wezig word verwacht die door het bestuur worden aan gegeven)

het bestuur het bestuur word gevormd door 5 personen
1 persoon uit de evenementen commissie
1 persoon uit de sponser commissie
2 van de financiele kant
1 admin

bestuurs vergaderingen pobereb we 4 x per jaar ongeveer te houden met de bestuurs leden en dan proberen we de data zo vast te leggen dat iedereen aanwezich kan zijn

ik hoop dat de uitleg een beetje duidelijk is bij vragen hoor ik het wel
Dutch Dimension
De Eventcommissie zal niet zoveel vergaderen

Aangezien ik dat nu eigenlijk alleen doe hahahaha (JWLos gaat een beetje meehelpen wink.gif )
Franky
Eventcommissie lijkt me wel wat shiny.gif... zal ook nog even verder kijken omdat ik binnenkort ook als Emma jurylid begin. Maar dat is wel te combineren denk ik:)
Triple B
en ik spring ook altijd bij wanneer dat nodig is
Red Turtle
tjah en ik val niet echt meer in het straatje
Ferry
QUOTE (Blue Turtle @ Jan 25 2007, 17:11) *
tjah en ik val niet echt meer in het straatje

Ik bied mezelf bij deze aan als moderator, ik check 't forum elke dag wel aangezien de PC hier toch 24/7 aan staan, en ik zelf ook websites run dus erg goed wegwijs weet smile.gif
jackal
Hierbij ben ik volledig ter beschikking voor de functie evenementencomissie.
Na lang nadenken, lijkt me dit een geweldige uitdaging.
En wat betreft salaris daar komen we wel uit puh2.gif

gr. jackal
Ferry
*schop*

wordt hier nog wat mee gedaan? Heb tot heden namelijk nog nooit wat gehoord van iemand, kwam toevallig vandaag zo ter sprake wink.gif
Dutch Dimension
Momentele is iedereen erg druk

Flyby gaat verhuizen
TripleB is druk met zn werk
Ik ben druk met de Bravo maar nog meer met mn werk

Dus denk dat alles ff opgeschoven word wink.gif
BravoUser
Zou idd wel leuk zijn als....een Mod/Admin/Bestuurslid oid hier verder op doorgaat....!!
Of is de Club al voorzien..van de benodigde gevraagde vrijwillige personen..???

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif

P.S Heb me destijds ook al eens aangemeld bij BBB..voor alles en nog wat.!!(nooit meer wat van gehoord)
Dutch Dimension
Ik zou daar wel op door willen gaan

Maar zulke beslissingen moeten we toch met zn allen nemen vind ik

En aangezien ik zelf meestal pas na 22.00 thuis kom heeft het weinigzin om dan elkaar nog te bellen

Maar zal eens gaan kijken of ik beetje vaart erin kan brengen

wink.gif
Flyby
Zoals hiervoor aldoor DD aangegeven.. Het is ws de tijd van het jaar (lentekriebels wink.gif) Maar iedereen is erg druk momenteel. En ik begrijp dat jullie denken "ja er is altijd wel wat.." We vinden begrijpelijk dat het vervelend is dat er weinig concreets te melden valt.

Vanuit het huidige bestuur en de commissie's zullen we zsm duidelijkheid geven over het hoe en wat nu verder.

TripleB heeft een overzicht van wie zich aangemeld hebben om te helpen binnen FBC, en ik ga er vanuit dat hij daar bij de desbetreffende personen op terug gaat komen!

Iedereen iig bedankt voor de concerns over het wel en wee van FBC! Het is denk ik erg positief dat iedereen zo betrokken is!
Ferry
QUOTE (Flyby @ Apr 16 2007, 09:06) *
Zoals hiervoor aldoor DD aangegeven.. Het is ws de tijd van het jaar (lentekriebels wink.gif ) Maar iedereen is erg druk momenteel. En ik begrijp dat jullie denken "ja er is altijd wel wat.." We vinden begrijpelijk dat het vervelend is dat er weinig concreets te melden valt.

Vanuit het huidige bestuur en de commissie's zullen we zsm duidelijkheid geven over het hoe en wat nu verder.

TripleB heeft een overzicht van wie zich aangemeld hebben om te helpen binnen FBC, en ik ga er vanuit dat hij daar bij de desbetreffende personen op terug gaat komen!

Iedereen iig bedankt voor de concerns over het wel en wee van FBC! Het is denk ik erg positief dat iedereen zo betrokken is!

Denk dat een hoop mensen er ook over denken dat er juist omdat jullie het druk hebben misschien wel wat extra handjes bij kunnen, TrippleB heeft misschien wel een lijst, maar eerlijk gezegd is hij nooit meer op 't forum te bekennen, dus dat schiet denk ik ook niet op. Over krap 1.5 maand hebben we Viva Italia, het zou leuk zijn als er dan wat dingetjes gewoon gedaan zijn om de club naar buiten toe te promoten en leuk neer te zetten ...

just my 2 cents.
Dutch Dimension
Ik heb in het topic van viva al gevraagt of mensen ideen hebben voor de stand

Gezien we wegens omstandigheden die van vorig jaar neit kunnen gebruiken

Alleen krijg ik van niemand een reactie................
Triple B
iedereen heeft soms drukke tijden en zo heb ik die nu ook even

maar dat houd niet in dat als ik niet online bent dat de club stil ligt

in de kleine beetjes vrijetijd die ik nog heb probeer ik ook wel eens de club er bij te trekken en dat gaat ook wel eens over de telefoon

maar voor dat we beslissingen kunnen gaan nemen zal er eerst een bestuurs vergadering moeten komen met het nieuwe bestuur

en voor de evenementen hoeven jullie je echt niet druk te maken want daar hebben we de evenementen commisie voor
Ferry
nerd.gif--><div class='quotetop'>QUOTE(Triple B @ Apr 18 2007, 17:05) *</div><div class='quotemain'><!--quotec-->iedereen heeft soms drukke tijden en zo heb ik die nu ook even

maar dat houd niet in dat als ik niet online bent dat de club stil ligt

in de kleine beetjes vrijetijd die ik nog heb probeer ik ook wel eens de club er bij te trekken en dat gaat ook wel eens over de telefoon

maar voor dat we beslissingen kunnen gaan nemen zal er eerst een bestuurs vergadering moeten komen met het nieuwe bestuur

en voor de evenementen hoeven jullie je echt niet druk te maken want daar hebben we de evenementen commisie voor[/quote]

* schop *

Nadat de flyer nu afgerond is, zou het toch ook eens tijd worden dat forum & site ook eens onder handen genomen worden. Er springt nu niet veel uit, mijn mening (en denk ook van anderen) is dat dit toch best onder handen genomen moet worden.
Er zijn zat ideeën die in mijn hoofd zitten, waarvan ik het idee heb dat die opzich goed uit te voeren zouden moeten zijn.

- clubleden een persoonlijke pagina waar ze wat info over hun auto neer kunnen zetten (zat op de vorige site wel)
- kleine wijziging in welke forumposts op de voorpagina weergegeven worden
- gallery link op de voorpagina laten linken naar een echt foto-album met FBC foto's, en niet naar 't gallery forum
- bijvoorbeeld een wekelijks/maandelijkse poll maken op de voorpagina van de website
- evenementen-kalender up-to-date houden
- forum uiterlijk ietwat versleutelen
- nog meer puntjes ..
Dutch Dimension
Nou vanavond zijn dr wat veranderingen enzo doorgevoert cheer.gif

Officeel bestuur en admin zijn geworden

Dutch Dimension
Flyby
FMC weekend
FMC doordeweeks (was dat al ff)

Ferry heeft ook admin bevoegdheden gekregen zodat ie kan gaan werken aan de website/forum

Vandaar dat al deze namen ook schuingedrukt worden weergegeven nu

wink.gif
BravoUser
Hierbij wil ik iedereen veel succes wensen in hun (nieuwe)functie.. cheer.gif

Ik hoop dat de traditie word voortgezet...en dat het dus positief voor de club uitpakt..!!

Zelf denk ik dat dat zeker zal gaan lukken.. yes_new.gif yes_new.gif

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif

P.S Al de vorige Bestuurs/Admin's nogmaals bedankt voor de inzet.. worshippy.gif
LaTiNo
"I've come to wish you good luck!" smile.gif
RARARA
Top Ferry !! thumbsup.gif

veel succes en plezier
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.